یادش بخیرقدیماکه

یادش بخیرقدیماکه
"بی کلاس"بودیم
بیشتردورهم بودیم
وچقدرخوش میگذشت
وهرچقدرباکلاس تر
میشیم از
همدیگه دورترمیشیم
،راستش حالاکه فک میکنم
میبینم بی کلاسی چقد زیبا بود
دیدگاه ها (۲)

برای هر آدمی از یک روز از یکجا،از یکنفر به بعد دیگرهیچ‌چیز م...

آموختم تا با کفش کسی راه نرفتمراه رفتنش را قضاوت نکنم

دلم چون گلدانی شکسته است ولی هنوز عشقت در آن سبز است‌‌‌‌‌‌‌

وقتی دری بسته می شوددر دیگری باز می شود..ولی آنقدرباتأسف بهد...

دختر بد (سناریو فیک جواهر بخش ای)

my love part 1

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط