ﺧـﻮﺩﻡ = "As"

ﺧـﻮﺩﻡ = "As"
.
ﺭﻓﯿﻘـﺎﻡ = "KhaS"
.
ﺩﻧـﯿﺎ ﻣﺎﻝ = "MaS"
.
ﮔـﻮﺭ ﭘﺪﺭ ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﻣﺎﺭﻭ = "NakhasT"
.
ﺳـﺮﻣـﻮﻥ = "BalaS"
.
ﭼـﻮﻥ ﺑـﺎﻻ ﺳـﺮﻣﻮﻥ = "KhoDaS"
.
ﺍﯾـﻨﻢ ﺭﺍﻩ = "RaS"
.
ﻭﺍﺳـﻪ ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﻣـﺎﺭﻭ = ''NakhaS"
.
آره = "InjooriaS"

پرچما="BalaS"
دیدگاه ها (۵)

سلام بکس پروفایل دوستمه بی زحمت لایکش کنین رمز قبلی رو فرامو...

لعنت خدا بر جان شیطان

گیتار

اینم ی کار دیگه ازش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط