تو روز بد مهاجما و هافبکا و بازیکنای کناری بازم مستحق یه

تو روز بد مهاجما و هافبکا و بازیکنای کناری بازم مستحق یه برد پرگل بودیم
اگه این آقای ضد فوتبال از ترس باسنش یازده تا دفاع نمیچید😐
دیدگاه ها (۳)

اون زیر خوش میگذره ترسوهای ترکیه نشین؟؟😂

عنم تو مختون😂 👊

بخند که کمه از این موقعیتا کیسه کشفقط کاش پارس جنوبی نذاشته ...

😂 😂 😝 😝

عشق ناعادلانه پارت 1

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط