شبا میخابی تو اتاق کی؟

شبا میخابی تو اتاق کی؟
من معتاده توام تو معتاده کی؟
دیدگاه ها (۱)

هرچقد تو این دنیا باشم بازم کمه با تو

مردی تو صبر داشته باش مثل همیشه فرق داشته باش بزا بگن هیچی ن...

لای ستاره ها گم شده ماهه من

هنوز به یادتم یکی بودی واسه من

عجب دیپ شبا بی تو

تو قشنگی مثل سناریو هایی که شبا باهات میسازم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط