به گمــــــانم "بهشت" همین باشــــــد .....کمی "بــــــار
به گمــــــانم "بهشت" همین باشــــــد .....کمی "بــــــاران" ..
انــــــدکی "من" ..
و تمــــــام "آغوشت"
انــــــدکی "من" ..
و تمــــــام "آغوشت"
- ۷۳۷
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط