رفت و تنها شدم تو شبا با خودم
رفت و تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اون که دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفت و با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هرجا میری برو ول نکن دستمو
بزا باور کنم رفتنت حقمه
نزا دور شم از خدا از خودم از همـــه
ذستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هرجا میری برو ول نکن دستمو
نزا باور کنم رفتنت حقمه
نزا دور شم از خدا از خودم از همـــه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن رو همه چشمای خیسمو بستم
تو رو دیدم انگار دلم لرزید
واسه اولین بار از ته دل خندید
با خودم گفتم دیگه تنهایی ها تمومه
با خودم گفتم اره خدای من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید دوسش دارم عوض شدش
رفت و تنها شدم٬اشوان
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اون که دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفت و با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هرجا میری برو ول نکن دستمو
بزا باور کنم رفتنت حقمه
نزا دور شم از خدا از خودم از همـــه
ذستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هرجا میری برو ول نکن دستمو
نزا باور کنم رفتنت حقمه
نزا دور شم از خدا از خودم از همـــه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن رو همه چشمای خیسمو بستم
تو رو دیدم انگار دلم لرزید
واسه اولین بار از ته دل خندید
با خودم گفتم دیگه تنهایی ها تمومه
با خودم گفتم اره خدای من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید دوسش دارم عوض شدش
رفت و تنها شدم٬اشوان
- ۴.۱k
- ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط