دنیا جای خطرناکیه

دنیا جای خطرناکیه
نه بخاطر کسایی که کار بد می‌کنن
بلکه بخاطر اونایی که می‌بینن
و کاری نمی‌کنن
دیدگاه ها (۱)

حتی تظاهر به شادیبرای دیگران شادی بخش است...!چارلی چاپلین

دستگیر باشیم نه مچ گیر!!!

مهمترین چیز در زندگی اینه که باور کنیم تا وقتی زنده‌ایم اصلا...

کسانی کهدیر قول می‌دهند،خوش قول‌ترینمردم دنیا هستندژان ژاک ر...

حق

چقدر عجیبه. [ادیت خودمه]

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط