کاش میتونستم تیممو بردارم ببرم یه جا که همچین آدمایی نتون

کاش میتونستم تیممو بردارم ببرم یه جا که همچین آدمایی نتونن حتی اسمشو به زبون بیارن:)
دیدگاه ها (۳۹)

😂😂

😒🧡

عاشقانه

کاش یه روزهایی وجود داشتکه توش هیچکسحتی یه ذره هم غم نداشت.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط