خاطره و نوستالژی fatemeh_d_83 25619898

دیدگاه ها (۱)

هانـ؟؟

خعلیـ مزخرفــــ..

+چرا نگفتیـ حالتـ خوبـ نیست-کسیـ نپرسید :)

کاش یکی بود که میگفت: از سرعت خود بکاهید

یاد آن ایام بخیر.....لعنت به زندگی بزرگسالی و مسوایت ها!!

اون قدیما...سادگی وصداقت وبی ریایی خلاصه ایی از زندگی بود#نو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط