سلام و وقت به خیر.

سلام و وقت به خیر.
کسانی که به اجرای آقای زمانی در تبریز نرفته اند, از طریق شبکه ی #سهند میتوانند اجرا را ببینند.
آقای زمانی آهنگ لبیک را اجرا کردند و رفتند . ولی ظاهرا دوباره خواهند آمد.
دیدگاه ها (۶)

#تبریک برنده شدیم

#تبریز

#عکس_نایاب #همدان

#عکس_نایاب #همدان

سوپر انقلابی و تندرو دهه ۹۰ به کسانی که میگفتن برجام خسارت م...

The sun in love

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط