کــسی کـه دوسـت داره همـیشه نــگرانـته…

کــسی کـه دوسـت داره همـیشه نــگرانـته…
بـه خاطر هـمین بـیشتر از ایـنکه بـگه
دوستـت دارم … مـیگه مـواظب خـودت بـاش …
دیدگاه ها (۱)

گاهی با تمام خوشبختی دلت کمی مرگ میخواهد :)

اونجا که میگی «دیگه از این به بعد هیچی مهم نیست» تازه شروع ز...

یه روزی همه زخم های زندگی خوب میشهاما بعضی حرف ها هیچ وقت فر...

یک‌نفر آدمم و چندنفر غمگینم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط