چه سخت است...هم پاییز باشد هوا هم ابر باشد..هم هوا بارانی
چه سخت است...هم پاییز باشد هوا هم ابر باشد..هم هوا بارانی باشد...هم خیابان خیس باشد...اما تو نباشی....نه دستت برای فشردن باشد.. .نه پایت برای قدم زدن باشد....نه نگاهت برای زل زدن.....
- ۶۴۵
- ۱۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط