واقعا چراخدایا خودت دلت بهم نسوخت خودت داری میبینی حال ور

واقعا چراخدایا خودت دلت بهم نسوخت خودت داری میبینی حال وروزموآخه چراااااخدا
دیدگاه ها (۱)

f

f

واقعا مرسی دوست دارم خدایا

هیچکس ندارم که درکم کنه واسش مهم باشم دلتنگم باشه ازدوری وتن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط