چه کار به حرف مردم دارم ,
چه کار به حرف مردم دارم ,
زندگی من همین است ...
شب که می شود عاشقانه ای می نویسم...
خیره می شوم به عکست و با خودم فکر میکنم:
مگر می شود ,
تو را دوست نداشت!!!!؟؟؟؟؟
زندگی من همین است ...
شب که می شود عاشقانه ای می نویسم...
خیره می شوم به عکست و با خودم فکر میکنم:
مگر می شود ,
تو را دوست نداشت!!!!؟؟؟؟؟
- ۲.۹k
- ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط