تو قضیه ازدواج میگن این شتری هستش که در خونه هرکسی میخواب
تو قضیه ازدواج میگن این شتری هستش که در خونه هرکسی میخوابه ولی شترای امروزی درخونه که نه بلکه روی خود طرف میخوابه بنابراین طرف اون زیر گیر میوفته و نمیتونه بره ازدواج کنه تا شتر محترم خسته بشه و بلند شه و بره در نتیجه سن ازدواج پیره بالا . پس باید یه حیوان دیکه بیاد . مثلا گربه .نه راستی اون باید بره دم حجله کشته شه. خوب خروس. اونام که همه بی محل شدن. ای بابا اصلا به من چه .همون شتر بیاد .هر کی زور داره بیاد از زیرش بیرون بره ازدواج کنه. خخخخخخ
- ۲.۳k
- ۰۱ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط