میـــــــگفت پــــــــات وایمیستم ؛

میـــــــگفت پــــــــات وایمیستم ؛

حــــــــرفم حرفه، ولی رفتــــــــ...

راستــــــــ می گفت حــــــــرفش فقط حــــــــرف بود
دیدگاه ها (۵)

ادمها نمیفهمنت بلکه ترجمه ات میکنن اون هم به زبان خودشان!!!!...

من…!مرا که میشنـاسی؟! خودممکسی شبیه هیچکس!کمی که لابه لای نو...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط