ب لطف وحرمت خاطره هامون

ب لطف وحرمت خاطره هامون
نگوهمشه ب یادم میمونی
که نه من مثل اون روزای دورم
نه تواونی برای من......
......
دیدگاه ها (۱)

تنهایی

این اخرین باره من ازت میخوامبرگرد بهخونه

بی تومهتاب بازاز آن کوچه گذشتمهمه تن چشم شدن خیره ب دنبال...

نمی دونی کنارتو چه حالی داره بیداری بزارباورکنم توهمحال منود...

مهم نیست ولم کردی ولی خاطره هامون یادم نمیره

یعنی اون دلش برای اون موقع هامون تنگ نشده ؟؟:))

نوستالوژی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط