کسی ام نبودباهم تواین برگاخش خش کنیم خودم تنها خش خش کرد

کسی ام نبودباهم تواین برگاخش خش کنیم خودم تنها خش خش کردم برگشتم😂
دیدگاه ها (۴)

#شهرضا #اصفهان

آب بیشه😄

امروز در جوار طبیعت #اصفهان #شهررضا #اسفرجان #عکاسی #من

#عاشقانه #بدون_مخاطبدانی که من و تو کی به هم خوش باشیم؟آن وق...

من برگشتم دیگه تغییر کردم

فالو یادت نره نانازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط