#سناریو
#سناریو
وقتی نت ضعیفه و گوشیتو میزنی زمین و صفحش میشکنه
نامجون : الان فهمیدم تو از منم بدتری آخه مگه دیوونه اییییی ؟!!!!
جین : آیا تو روانی هستی هوم چرا گوشی و شکستی عاااااا
شوگا : میدونی پول اون از آسمون نیومده بود باعرق در پیدا کرده بودم بیب دیگه گوشی بی گوشی
جیعوپ: با این کارت ۳ هفته بدون گوشی میمونی
جیمین : تو چرا انقد وحشی گرل آرام باش نت ضعیفه درست میشه چرا آخه گوشی رو میشکونی
تعبونگ : آیا تو روانی هستی بیب میخای بریم دکتری چیزی
نت ضعیفه گوشی ک گناهی نداره آخه
جونگکوک : خدتو به تیمارستان تحویل بده 😐
وقتی نت ضعیفه و گوشیتو میزنی زمین و صفحش میشکنه
نامجون : الان فهمیدم تو از منم بدتری آخه مگه دیوونه اییییی ؟!!!!
جین : آیا تو روانی هستی هوم چرا گوشی و شکستی عاااااا
شوگا : میدونی پول اون از آسمون نیومده بود باعرق در پیدا کرده بودم بیب دیگه گوشی بی گوشی
جیعوپ: با این کارت ۳ هفته بدون گوشی میمونی
جیمین : تو چرا انقد وحشی گرل آرام باش نت ضعیفه درست میشه چرا آخه گوشی رو میشکونی
تعبونگ : آیا تو روانی هستی بیب میخای بریم دکتری چیزی
نت ضعیفه گوشی ک گناهی نداره آخه
جونگکوک : خدتو به تیمارستان تحویل بده 😐
- ۱.۲k
- ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط