دعا می کنیم

دعا می کنیم
هرگاه دلت لرزید
از شوقِ عشق باشد
نه دردِ یک عمرِ پرخاطره
دعا می کنیم
هرگاه سرت را بر بالشت می گذاری
فکرِ فردای بی او بودن
بی خوابت نکند. . .
دعا می کنیم
نا امیدی
سدِّ آرزوهایت نشود
ما
برای تو،
برای خودمون،
برای آنان که دوستشان داریم و ترک آنان ممکن نیست
برای آنان که
دوستمان ندارند اما باز هم گاهی دلتنگِ بودنشان می شویم
یک عمر، عافیت را آرزو می کنیم...

دوستان خوب همراهمون برای مدتی من و همسرم شیرین نیستیم.سپاسگزار لطف و محبت بی کرانتون هستیم و بهترین ها رو برای شما آرزومندیم،،،،
لحظه های زندگیتون سرشار از سلامتی و عشق،،،،،،

آریا-


https://telegram.me/del_nebeshreh
دیدگاه ها (۱۸۱)

سلام.آرزو میکنیمبیست و یکمین روز از مردادلبخند مهمون لبهاتون...

آدمهایی هستن تو زندگی هر آدمی که فقط میتونن توی قلبت باشن ،ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط