ایدی واتپدم

ایدی واتپدم
solx0iira
صفر رو به اینگلیسی بزارید
اسم رمان نهنگ پنجاه و دو هرتز هست
و پروفایلم همین عکسه هست
مشخصات دادم راحت تر پیدام کنید😭
خوشحال میشم اونجا روی ماهتون رو ببینم
از تک تک حمایت هاتون توی ویسگون ممنونم خوشحال میشم اونجا هم ازم حمایت کنید بوس به همتون
و اینکه من ویسگون رو پاک میکنم چون دیگه واتپد هست بازم ازتون بخاطر نبودم عذر میخوام
Solxira این یکی ایدی چنل تلگرام هست اونجا از زمان آپلود رمان با خبر باشید
دیدگاه ها (۰)

سلام؟بابت نبودم معذرت میخوام چند مدت بیمارستان بودم یه مدت خ...

-gambling- -p¹⁴-

بچه‌ها ها دو روز نبودم همتون چه پیشرفتی کردین عاشقتونمممم ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط