در هــــــــ ــــواےِ

در هــــــــ ــــواےِ

عشــ❤ ️ـــقِ پاڪــــــت

از همہ رهاترینـم

حسرتے بہ دڸ ندارم «تـو» ڪـہ باشے بهتــــــــ❤ ️ـــــــــرینم
☔ ️
دیدگاه ها (۶)

چی رفته تو چشمم😣

چی رفته تو چشمم😉 😉

هــیچ میدانســتیزیــباترین عــاشــقانــه ای کــه برایــم گفـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط