دبیرکل حزبالله لبنان در بیانیهای درباره توافق میان دولت
دبیرکل حزبالله لبنان در بیانیهای درباره توافق میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی، این توافق را عقبنشینی از حاکمیت ملی و امتیازدهی رایگان به دشمن توصیف کرد.
مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی، تحمیل تسلیم و واگذاری امتیازهای رایگان به اسرائیل و آمریکا است.
توافق در واشنگتن، توافقی ذلتبار، ننگآور و فاقد اعتبار است و باید بهجای آن، مفاد تفاهم ایران و آمریکا درباره توقف جنگ در لبنان اجرا شود.
گرهزدن عقبنشینی اسرائیل از لبنان به خلع سلاح مقاومت، عبور از همه خطوط قرمز و تبدیل لبنان به بازیچه دست دشمن است.
مشروعیتبخشی به ماندن اشغالگران در جنوب لبنان، میتواند به اشغال طولانیمدت و حتی الحاق این اراضی به رژیم صهیونیستی منجر شود.
مقاومت هرگز میدان را ترک نخواهد کرد و تا آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و بازسازی لبنان به مسیر خود ادامه میدهد
مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی، تحمیل تسلیم و واگذاری امتیازهای رایگان به اسرائیل و آمریکا است.
توافق در واشنگتن، توافقی ذلتبار، ننگآور و فاقد اعتبار است و باید بهجای آن، مفاد تفاهم ایران و آمریکا درباره توقف جنگ در لبنان اجرا شود.
گرهزدن عقبنشینی اسرائیل از لبنان به خلع سلاح مقاومت، عبور از همه خطوط قرمز و تبدیل لبنان به بازیچه دست دشمن است.
مشروعیتبخشی به ماندن اشغالگران در جنوب لبنان، میتواند به اشغال طولانیمدت و حتی الحاق این اراضی به رژیم صهیونیستی منجر شود.
مقاومت هرگز میدان را ترک نخواهد کرد و تا آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و بازسازی لبنان به مسیر خود ادامه میدهد
- ۳۶۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط