لطفا همتون کامنت بذارین

لطفا همتون کامنت بذارین
چون میخام دنبال کنندهایی که
ک از ویس رفتن
یا به هر دلیلی پستام و نگاه نمیکنن
از فالو در بیارم
عکس پروفایلم و عکس زمینه و عوض کردم
اسمم همینطور از دکتر00 به دکتر تغییر دادم
بچه ها انفالو نکنین ها
میکشمتون 😢
دیدگاه ها (۱۵۶)

😆 😆 😆 😅 راحت شدم از دست موهام

کدوم دوس داری ؟

کدوم بازی دوس داشتی ؟

😎

بچه ها یه چیزی بگم؟چون توی بیشتر پیج هایی که الان میبینم، ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط