گاهی وقتا پست شاد میزارم زمانی که پیامش میاد اما گاهی وق

گاهی وقتا پست شاد میزارم زمانی که پیامش میاد اما گاهی وقتا غمگین میزارم اونایی مثل من هستن میدونن اخه به پسر افسردگی داشته باشه تنها هم باشه کسی نیست باهام درد دل بکنه الان که داریم این پست رو میزارم یه اهنگ غمگین زمستان از پویا بیاتی گوش میدم گریه میکنم و از ظهر تا الان همش پیام میدم دیگه تحمل این زندگی رو ندارم اخه هیچ کسی نیست با من دوست بشه تا من باهاش درد دل بکنم ای خدا جونمو بگیر تا کی من باید همش گریه کنم و غصه بخورم 😢😢😢😢😢😢😔😔
دیدگاه ها (۰)

😔😔😢😢

سجاد رزمجو روحش شاد

ای هستی ناز من ❤❤⚘⚘▶▶♬♬

چقدر زود داره میگذره از اون روز هایی که رفتی از پیشمون از او...

. 𝖬𝖠𝖱𝖨𝖭𝖠 🪷 .‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ⏝ْ︶֯...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط