#سناریو
#سناریو
وقتی نصف شبه و بچتون بیدار میشه گریه میکنه!
نامجون: "خودش میره بچه رو آروم میکنه"
جین: یااا ا.ت برو این بچه رو ساکت کن نمیذاره بخوابمم
شوگا: "ایشون اصلا نخوابیده بود و خودش میره و با بچه بازی میکنه تا اروم بشه"
جیهوپ: "درحالی که پتو رو روی خودش میکشه میگه" ا.ت برو بچه رو بخوابون
جیمین: "خودش رو به خواب زده تا خودت بری بچه رو ساکت کنی"
تهیونگ: "در حالی که هم خوابه هم بیدار با حالت کیوتی میره پیش بچه و قربون صدقش میره تا خوابش ببره"
جونگکوک: "وقتی میبینه تو خوابی دلش نمیاد بیدارت کنه و خودش میره به بچه شیرموز میده تا بچه بخوابه"
وقتی نصف شبه و بچتون بیدار میشه گریه میکنه!
نامجون: "خودش میره بچه رو آروم میکنه"
جین: یااا ا.ت برو این بچه رو ساکت کن نمیذاره بخوابمم
شوگا: "ایشون اصلا نخوابیده بود و خودش میره و با بچه بازی میکنه تا اروم بشه"
جیهوپ: "درحالی که پتو رو روی خودش میکشه میگه" ا.ت برو بچه رو بخوابون
جیمین: "خودش رو به خواب زده تا خودت بری بچه رو ساکت کنی"
تهیونگ: "در حالی که هم خوابه هم بیدار با حالت کیوتی میره پیش بچه و قربون صدقش میره تا خوابش ببره"
جونگکوک: "وقتی میبینه تو خوابی دلش نمیاد بیدارت کنه و خودش میره به بچه شیرموز میده تا بچه بخوابه"
- ۱.۶k
- ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط