بسم الله الرحمن الرحيم
بسم الله الرحمن الرحيم
قسمت دوم : شایعات درخصوص دکتر جلیلی
اول اینکه خیلی ها میگفتن دکتر جلیلی با سید شهید ارتباطی نداشتن بعدا کلیپش دراومد که سید شهید توی او از دکتر جلیلی تشکر کردن بخاطر این راهبردهایی که کشور رو از بن بست خارج کرده از طرفی هم دکتر منصوری نامه تشکر سید شهید از دکتر جلیلی رو توییت کردن .
دوم اینکه این برنامه ها قابل اجرا و عملیاتی شدنه و رئیس جمهور بعدی قطعا با به کار بستن این برنامه ها کشور رو ارتقا خواهد داد.
رفقا : کارنامه ای که بی برنامه باشه تهش فساده ، تهش رانته .
در حقانیت دکتر جلیلی همین بس که نیاز نیست برای رفع شبهات در مورد ایشان نصف توان ستادشون مصرف بشه که رانتها و پرونده ها و لابی گری ها رو ماستمالی کنند.
یه عده میگن دکتر جلیلی بیاد گشت ارشاد راه می ندازه و این عده همونهایی هستن که موقع رأی دادن به شهید رئیسی میگفتن که ایشان میخواد تو خیابونها دیوار بکشه امیدوارم مردم گول این حرفها رو نخورن میدونید جالبش کجاست ؛ دکتر پزشکیان برای گرفتن رأی بدنه خاکستری جامعه ، هی داره دم از جمع کردن گشت ارشاد و برخورد بد با بی حجابی میزنه ولی خودش سال 92 احمدی نژاد رو بیچاره کرده بود بخاطر جمع کردن گشت ارشاد کدومشو باور کنیم جناب پزشکیان گشت ارشاد رو خاتمی راه انداخت و مطهری و پزشکیان و تاجگردون و اصلاحاتی ها ازش حمایت کردن .
اونوقت الان جلیلی رو بخاطر گشت ارشاد دارن بازخواست می کنند.
دکتر جلیلی بارها عرض کرده که اولویت اول معیشت مردمه بعدش فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم. ولی ناجوانمردانه دارن بخاطر گشت ارشاد راه انداختن بهش حمله میکنند.
و اما نکته پایانی بازم میگم پزشکیان عقبه نداره .
نظر سنجی های فضای مجازی رو هم جدی نگیرید زمان انتخابات مجلس گفتن اگر به لیست فلانی رأی ندید ، لیست مطهری رأی میاره و جالب اینکه میخواستن با ترسوندن مردم از رأی آوردن لیست مطهری، برای خودشون رأی جمع کنند الانم همینو میگن مواظب باشید پزشکیان رأی نیاره مواظب باشید اگر جلیلی به نفع فلانی کنار نره ، پزشکیان رأی میاره این حرفها نیست الکی مردم رو نترسونید .
تو بدترین حالت ممکن آرا بین جلیلی و قالیباف و پزشکیان تقسیم میشه و دو نفر از اینها میرن دور دوم که اونموقع تکلیف مشخصه و اون اجماعه که همه دنبالشن اجبارا شکل میگیره یادمه در مورد همتی هم میگفتن خیلی رأی داره ولی دیدید که رأیش از رأی های باطله کمتر بود. الانم پزشکیان رو لولو سر خرمن نکنید تا رأی بگیرید .( پایان)(ص 1)
قسمت دوم : شایعات درخصوص دکتر جلیلی
اول اینکه خیلی ها میگفتن دکتر جلیلی با سید شهید ارتباطی نداشتن بعدا کلیپش دراومد که سید شهید توی او از دکتر جلیلی تشکر کردن بخاطر این راهبردهایی که کشور رو از بن بست خارج کرده از طرفی هم دکتر منصوری نامه تشکر سید شهید از دکتر جلیلی رو توییت کردن .
دوم اینکه این برنامه ها قابل اجرا و عملیاتی شدنه و رئیس جمهور بعدی قطعا با به کار بستن این برنامه ها کشور رو ارتقا خواهد داد.
رفقا : کارنامه ای که بی برنامه باشه تهش فساده ، تهش رانته .
در حقانیت دکتر جلیلی همین بس که نیاز نیست برای رفع شبهات در مورد ایشان نصف توان ستادشون مصرف بشه که رانتها و پرونده ها و لابی گری ها رو ماستمالی کنند.
یه عده میگن دکتر جلیلی بیاد گشت ارشاد راه می ندازه و این عده همونهایی هستن که موقع رأی دادن به شهید رئیسی میگفتن که ایشان میخواد تو خیابونها دیوار بکشه امیدوارم مردم گول این حرفها رو نخورن میدونید جالبش کجاست ؛ دکتر پزشکیان برای گرفتن رأی بدنه خاکستری جامعه ، هی داره دم از جمع کردن گشت ارشاد و برخورد بد با بی حجابی میزنه ولی خودش سال 92 احمدی نژاد رو بیچاره کرده بود بخاطر جمع کردن گشت ارشاد کدومشو باور کنیم جناب پزشکیان گشت ارشاد رو خاتمی راه انداخت و مطهری و پزشکیان و تاجگردون و اصلاحاتی ها ازش حمایت کردن .
اونوقت الان جلیلی رو بخاطر گشت ارشاد دارن بازخواست می کنند.
دکتر جلیلی بارها عرض کرده که اولویت اول معیشت مردمه بعدش فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم. ولی ناجوانمردانه دارن بخاطر گشت ارشاد راه انداختن بهش حمله میکنند.
و اما نکته پایانی بازم میگم پزشکیان عقبه نداره .
نظر سنجی های فضای مجازی رو هم جدی نگیرید زمان انتخابات مجلس گفتن اگر به لیست فلانی رأی ندید ، لیست مطهری رأی میاره و جالب اینکه میخواستن با ترسوندن مردم از رأی آوردن لیست مطهری، برای خودشون رأی جمع کنند الانم همینو میگن مواظب باشید پزشکیان رأی نیاره مواظب باشید اگر جلیلی به نفع فلانی کنار نره ، پزشکیان رأی میاره این حرفها نیست الکی مردم رو نترسونید .
تو بدترین حالت ممکن آرا بین جلیلی و قالیباف و پزشکیان تقسیم میشه و دو نفر از اینها میرن دور دوم که اونموقع تکلیف مشخصه و اون اجماعه که همه دنبالشن اجبارا شکل میگیره یادمه در مورد همتی هم میگفتن خیلی رأی داره ولی دیدید که رأیش از رأی های باطله کمتر بود. الانم پزشکیان رو لولو سر خرمن نکنید تا رأی بگیرید .( پایان)(ص 1)
- ۴.۰k
- ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط