دوس نداشتن طُ از توان من خارجهـ:) ♥

دوس نداشتن طُ از توان من خارجهـ:) ♥
دیدگاه ها (۱)

یـ فرشتهـ ای هس بـ نام فاکائیل کـ مسئول رسیدگی بـ آرزوهامونه...

#چند‌سال‌بعد:)...نیاز دارم:)...

حیاتی تر از آب نوشیدن عان از‌‌ لبان توست^^💕

هیچکی مث من دوسش نداشت:) ♥

#ط-♥️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط