ما خوشگلا...
ما خوشگلا...
اعصاب: نداریمممم
لجباز: بله هستیییممم
غرور: داریم تا دلت بخواد
اعتماد بنفس: زیااااااد
سرسخت:وحشتنااااااک
خونگرم: شدیدا
مهربون: بسیاااااااااااار
زیبا: اوووووووووووووووووووووووووف
به خوشگل بودنمون افتخار می کنیم بعلللللللله
(((((خوشگلا کپی کنید)))))
منم به جون خودم مجبور شدم کپی کنم!!!!!!!!
آدمو به چه کارایی وا میدارن
اعصاب: نداریمممم
لجباز: بله هستیییممم
غرور: داریم تا دلت بخواد
اعتماد بنفس: زیااااااد
سرسخت:وحشتنااااااک
خونگرم: شدیدا
مهربون: بسیاااااااااااار
زیبا: اوووووووووووووووووووووووووف
به خوشگل بودنمون افتخار می کنیم بعلللللللله
(((((خوشگلا کپی کنید)))))
منم به جون خودم مجبور شدم کپی کنم!!!!!!!!
آدمو به چه کارایی وا میدارن
- ۱.۵k
- ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط