لازم نیست... دوستت دارم را فریاد بزنید... دخترها... بزرگت
لازم نیست... دوستت دارم را فریاد بزنید... دخترها... بزرگترین رسانه ی سراسری عشق هستند... خالصانه... عاشقشان شوید... وآرام... درگوششان بگویید دوستت دارم... و بین خودمان بماند... "خودشان جهان را با خبر می کنند"...
- ۷۹۴
- ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط