اونم اتفاق میافته غصه نخور ...

اونم اتفاق میافته غصه نخور ...
دیدگاه ها (۲)

نگو قصه اخرش مرگ منه ...داره چشات منو اتیش میزنه...نگو از تل...

هه... از این به بعد تو چشام فقط یخ ببین ..

دیگه داری فراموش میشی .... هه

درد و غم .... هی

غصه نخور بسیجی...

غصه نخور بیا منو بخور...🗿

منشأ بیشتر مریضی ها استرس ناراحتی غم اندوه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط