گول هر پیام و هر بی سر و پایی که ادعای روشنفکری دارد رو

گول هر پیام و هر بی سر و پایی که ادعای روشنفکری دارد رو نخوریم
دیدگاه ها (۱)

در سـرت امـروز بحث ِ داغ ِ آغوشـــم نبـود!جمعه تعطیل است یا ...

آشوبگر نباشیم

گول این ۱۱۹ تا مطلب و نخوریم نصفش حذف شده

عاشق کفشای بانو شدم💅چه رو پایی میزنه🛐

خودِ شیطون رو کی گول زد؟!.......‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط