مَن غُلام اَدَب عَبّاسَم

مَن غُلام اَدَب عَبّاسَم
خاک پای حَرَم عَبّاسَم

مَن به زَهرای سه ساله سوگَند
نَکُنَم پُشت به این اِحساسَم

👈 ️السلام علیڪ یاقمربنے هاشم👉

❤ السلام علے الحسین
❤ وعلے علے ابن الحسین
❤ وعلے اولادالحسین
❤ وعلے اصحاب الحسین
دیدگاه ها (۸)

برایتان امشب این چنین دعا می‌کنم؛ای کاش وقتی خداوند در محشر ...

شب خوبی داشته باشید و خوابهـــاتون رنگی .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط