سَـختـه✘

سَـختـه✘
دَرک دُخـتَری↯
ک دَرد هاشــــو

فَقَـط خودِش میدونــه
و قَلـبِش➫

وَلـی هَمـه➦
بهـ خَـنده هـا↯
و شادی هــــاش
حَســودی میـکنن❢
دیدگاه ها (۲)

مخصوصا خودم را خداااا

خیلی هیچکس روندارم...

هرشب خودم هستم وتنهایی هام وگریه هام...

کاش برمیگشتی عشقم بدون توخیلی تنهام دلم گرفته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط