کاش میشد دل کسی را نشکنیم و مغرورانه به شکستنش نبالیم.
کاش میشد دل کسی را نشکنیم و مغرورانه به شکستنش نبالیم.
کاش میشد فقط امروز را نبینیم و افق دیدمان را وسیع تر کنیم.
کاش میشد فردایی بهتر را نه تنها برای خودمان که برای همگان آرزو کنیم.
کاش می فهمیدیم که داشته هایمان امانت هایی هستند که فقط زمانی کوتاه برایمان می مانند و ما میرویم،با توشه ای که گاهی سبک تر از یک برگ کاغذ است و گاهی سنگین تر از یک کوه.....!!!!
کاش میشد فقط امروز را نبینیم و افق دیدمان را وسیع تر کنیم.
کاش میشد فردایی بهتر را نه تنها برای خودمان که برای همگان آرزو کنیم.
کاش می فهمیدیم که داشته هایمان امانت هایی هستند که فقط زمانی کوتاه برایمان می مانند و ما میرویم،با توشه ای که گاهی سبک تر از یک برگ کاغذ است و گاهی سنگین تر از یک کوه.....!!!!
- ۸۷۸
- ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط