والا دیگع انتظار داشتید چ بگه بدبخت؟😂

والا دیگع انتظار داشتید چ بگه بدبخت؟😂
دیدگاه ها (۱)

وقتی از اسنپ درخواست خودرو میکنم😂😂😂😂😂

انشا در مورد اسب 😂

😐🤣👌

فلسفه پیدایش جمله‌ی خودتو عن نکن 😁‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌

ناشناس

اوخی نیکی بدبخت 😂نمیتونه به شدو بگه😁

والا از کسی انتظار نداشته باش🫡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط