me

me
دیدگاه ها (۱۶)

me

-//حِسّـ خوبـ یَعنیـ اینکهـ🙈 🍕 ••-//تو اوجِـ غَمـ و تَنهاییا...

دلمو...بشکنید خودمـ هواشو دارمـ ولی اگه خودمو بشکنید کسی نیس...

یکم آروم تر :)منم دلم میشکنه;)

#me #mE#Me #ME

#me#Me#Me#Me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط