غمگینم...ازاینکه نمیدانم بایدباشم یابروم.ازاینکه نمیدام ا
غمگینم...ازاینکه نمیدانم بایدباشم یابروم.ازاینکه نمیدام اخراین قصه چگونه به پایان میرسد...ازتنهایی.ازبی پناهی.ازدنیا...دلگیرم.چه تقدیربدیست.من اینجابی تومی سازم توانجابا......می سازی.
- ۱.۲k
- ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط