.....

.....
دیدگاه ها (۳)

همین که قاصدکی .....

گاهی دلم برای زمانی که نمی شناختمت تنگ می شود...

سلام صبحتون به خیر

یادتون باشه من اولین نفری هستم که دارم بهتون تبریک میگما ;-)

تو با قلبم همین کاروکردی

السلام‌علیک‌یا‌اباعبدالله❤️‍🩹.#محرم #السلام_علیک_یا_ابا_عبدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط