همیشه متنفر بودم از خورشید وهوای آفتابی

همیشه متنفر بودم از خورشید وهوای آفتابی
اما عاشق بارون و هوای ابری بودم و هستم
#بارون_هوای_ابری
دیدگاه ها (۱)

#سد #کرمانشاه

چای آتیشی😋

عاشقتم رفیق ♥ ♥ ♥ ♥

😊 😊

☆من همیشه عاشق ستاره بودم☆☆و ................☆☆ هنوزم عاشقش ...

من عاشق شخصیت هایی هستم که بیشتر مردا ازش متنفر هستن اونم بی...

عاشق این انیمه بودم و هستم. شما چی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط