بیمارم و خوشم

که دلم مبتلای توست
دیدگاه ها (۱)

‌خوش می‌روی در جان منخوش می‌کنی درمان من ...!ای دین و ای ایم...

‌ای جان چو رو نمودیجان و دلم ربودی...

‌فارغ نشوم زین شب تاریکتا در پی آن ماه فروزنده نکوشم

‌خوش آن زمانکه سرم در پناه بال تو بود...

لایک بالا‌ رو قرمز میکنی؟

🌱🍒ای آرزوی دیدهدلم درهوای توست🌱🍒#امیر_خسرو_دهلوی #believeme

تا ابد کنارتم رفیق هرجا که باشم بازهم دلم کنار توست🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط