ﻋﻠﻰ ﺣﺒﺎﻟﻚ ﺍﻣﺲ ﺷﺮﻳﺖ ﺍﻻﺣﻼﻡ

ﻋﻠﻰ ﺣﺒﺎﻟﻚ ﺍﻣﺲ ﺷﺮﻳﺖ ﺍﻻﺣﻼﻡ
ﻭﻫﺒـﺖ ﺭﻳﺢ ﻫـﺠﺮﻙ ﻃﺸﺮﺗـﻬﻦ
دیدگاه ها (۱)

کـل دمعـه مـنـے تطیـح ذمـه بضحکتـک...

بهش بگویید ...اگر از حوالی دلم رد شد...اهسته رد شود...دلتنگی...

نزلونی ابگبری و انا اصرخ عدل...بس دفنونی چه میت علیک...

یثکل دمعی من ینجاب طاریکبثکل راس الشهر للکاعد أیجار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط