‌‌‌ تنها‌آرزوم‌،اینه‌بـمـونی‌بَــرام♥️‌

‌‌‌ تنها‌آرزوم‌،اینه‌بـمـونی‌بَــرام♥️‌

#رویای_ناز
دیدگاه ها (۰)

حسِ‌‌خوبیه...‌‌كه‌قلبم‌تا‌‌ابد،‌درگیرِ‌توئه!♥️‌#رویای_ناز

‌و‌بی‌تو‌‌هیچ‌عطرِ‌،زیبایی‌نیست‌‌تو‌پیشینه‌ی‌تمام‌عطرهایی......

خوشبختی‌یعنی..داشتن‌رفیقی‌که‌حتی‌از‌راه‌دور‌‌هم‌حالتو‌بهتر‌م...

در ‌قلب‌کوچک‌من‌تو‌چقدر‌فراوانی‌♥️‌#رویای_ناز

ارزوم واست عزیزم m

بهش بگید ارزوم براورده شده

بزرگ ترین ارزوم🙂🪼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط