بچه ها چند روزه افسرده شدم ولی انقدر عدای شاد بودن نترس ب

بچه ها چند روزه افسرده شدم ولی انقدر عدای شاد بودن نترس بودن دراوردم هیشکی باور نمی کنه که افسرده شدم 😢😔
دیدگاه ها (۱)

بچه ها راستی جمعه هفته ی بعدی تولدمه 🥳

استیو و اندرمن و زامبی و خوک

دوریمه

اوکی ولی هیشکی نمی تونه حالی که لوت و لوسیفر دارن رو درک کنه...

بچه ها خدافظ و ببخشید به همه نگفتم... فکر کنم افسرده شدم.. ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط