الان احیانا حضرات سگ دوست و خانم ابتکار نظری در مورد کشتا
الان احیانا حضرات سگ دوست و خانم ابتکار نظری در مورد کشتار میلیونی جوجه ها ندارن؟!
بدتر از همه اینکه یکی از وزارت جهاد کشاورزی میگه این کار روتین و معمولیه ، نباید فیلمش رو پخش میکردن!!!
بدتر از همه اینکه یکی از وزارت جهاد کشاورزی میگه این کار روتین و معمولیه ، نباید فیلمش رو پخش میکردن!!!
- ۱۳.۰k
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط