تجاوزه خیریتی توش بود

تجاوزه خیریتی توش بود
اونم اینکه این شاه دزد رفتو باز به لنگیا رید😂 😂
دیدگاه ها (۱)

یعنی میدونه خدا هرکسو استقلالی نمیکنه جز چهارتا گاو و گوسفند...

هالا این چی هست؟دو دقیقه رفتم توش به اندازه یک سال مغزم رید

ناموسا این کپ کات کی باز میشه دوتا ادیت بزنیم🥴 ، حوصلم رید🫠

کنایه حساب ایکس خبرگزاری صداوسیما به مدعیان حقوق بین‌الملل:"...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط