سلام من غزل هستم آبجی اوین .اوین ویسشو داده به من تا یک

سلام من غزل هستم آبجی اوین .اوین ویسشو داده به من تا یک هفته کلاس هشتم هستم از شهر برازجان من فانی بافت هم دارم
دیدگاه ها (۱۲)

اوین هستم برگشتمممم

یهوییییی خخخخ

بای دوستای گلم خیلی دوستتون دارم میخام ویسمو بدم دست اجیم کل...

یهوییییی

اشنایی با من

تو این پست میخوام خودمو معرفی کنم

ادیتم حمایت نداره؟ بیا پایینیه بیو بدم اسمم یسنا نیک نیمم یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط