*یه افسانه ی قدیمی هست که میگه؛

*یه افسانه ی قدیمی هست که میگه؛
هر وقت عزیزتون بغض کرد زیر گلوش
رو ماچ کنین! اگرنه غمباد میگیره!:)
بعد ها تو علم پزشکی متوجه شدن
غمباد تو دنیای واقعی همون بیماری
تیروئیده،افسانه تلخیه اما خیلی قشنگ
🙃❤️*
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂

*اصلا ادم باید یه رفیق خل و چل داشته باشه که موقعه قربون صدق...

😂😂😂😂😂

نمیدونم شما هم این احساس رو دارین یا نه ولی من دارم احساس می...

بلاخره ویروس گشادی رو شکست دادم

لونا:پارت سوم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط