آسمان منی..

آسمان منی..
قدم نمیرسد ب بوسیدنت(:
دیدگاه ها (۱)

من عز خداعم خوردم عا..تو ک بندشی😏

دخدرونه مرد باش(:

سُرمه ی چشمای منرو چشمای خرماییتتو وفادار نبودی ک متولد دی م...

#انسانم آرزوست(:

قدم ب قدم گناه...♤♡

خدای اینجوری منم حلا منی که قدم متوسطه چی 😂بچها قدتون چنده

بوسیدنت گذاشتم کنار💅🏻💋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط