اگه تو فـضاے مجازی با دوتا عڪس عاشق شدے تو خیابون دلستر ن

اگه تو فـضاے مجازی با دوتا عڪس عاشق شدے تو خیابون دلستر نخور مستـ میشے
دیدگاه ها (۲۲)

ڪُصـ خـار زنـدگـے

والـــــــــــا بـوخـودا

خخخـ

سینـگلـ بـاشـ مثـ منـ:/

بچه ها ... شاید من هم کم کم برم .. البته نه فقط از فضای مجاز...

اگه تو ایران دوتا فرغون به هم می‌خورد یه عده خودتحقیر تنبون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط